طهور

طهور

شاید احمدی نژاد

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۸ ب.ظ

  گم می شوم در روزمرگی های پر هیاهو و هزار بار گم می شوم و فقط گم شدن هایم خوب در خاطرم می ماند و بس ... و همین کافیست تا فراموش کنم روزی عاشق قدم زدن در کوچه پس کوچه های مرکز شهر بوده ام. که چه قدر انقلاب گردی رادوست داشتم یک زمانی اما حالا عادی شده است، اینقدر عادی که اکثرا از انقلاب تا خانه را پیاده می آییم و گرم صحبت می شویم و چشممان نمی بیند سر در گرمابه ی قدیمی متروک را .

 اما لابلای این روزمرگی ها چیز های خوبی هم می شود یافت؛ مثلا لبخند شاگرد کلاس دومی ام وقتی پس از کلی خنده ی از ته دل گفت خانم این جا کلاس قرآن است یا خنده و من چقدر خوشحال شدم از این حرفش... 

حالا که دارم فکر می کنم میان این روزمرگی ها دیگر چه چیز مهمی ذهنم را مشغول می کند می رسم به پایان دولت احمدی نژاد که چند وقتیست شده است پایه ثابت یک گوشه ی ذهنم چقدر گریه کردم در جلسه ی تقدیر از احمدی نژاد و بماند که چقدر هم حرص خوردم و چقدر هم خوش گذشت پیاده آمدن از هفت تیر به خانه و بحث داغ سیاسی و حس رضایت از هم فکر بودن هم عقیده بودن و همین "هم" هاست که زندگی را لذت بخش می کند .

 از این هم عبور می کنم و به خود می گویم زندگی محل گذر است و بعد به لحظه ها و ساعت ها و روزها و سالهای گذشته و پیش رو فکر می کنم و دعا می کنم همه چیز خوب پیش برود همانطور که همیشه خوب بوده است .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
مریم

نظرات (۳)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۵ علیرضا ملوندی
خیلی چیزهایی رو که برامون یه زمانی رویا و آرزو بوده بهش میرسیم و عادی میشه، حواسمونم نیست که اگر به همین چیزا دقت کنیم زندگیمون خیلی شادتر میشه که چه چیزایی بهمون اعطا شده
شاید مثل هشت سالی که اندازه چشم بر هم زندنی طول کشید.
پاسخ:
شاید ...
زنده باد احمدی نژاد
زنده باد مردانگی و آزادگی

زنده باد پاکی و راستی
پاسخ:
زنده باد...

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی